عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب

ساخت وبلاگ

 

قدردانی مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیر حراست بیمه دانا

اخبار بانک و بیمه پایشگر-مشاور وزیر و رئیس مرکز حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی از مدیریت دفترحراست شرکت بیمه دانا برای تحقق اهداف و ماموریت‌های شبکه حافظان نظام تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در تقدیرنامه‌ای که خطاب به سید اصغر دفین ارسال شده، از کوشش‌های ارزشمند مدیر دفتر حراست این شرکت و همکارانشان در تحقق اهداف و ماموریت‌های شبکه حافظان نظام، اجرای بهینه تکالیف حفاظت از اسناد و تلاش برای اجرای برنامه معارفی سازمان حراست کل کشور قدردانی و برای همکاران این مدیریت در ایفای مسوولیت‌ها و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق شده است.مرجع اخبار رسمی

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 364 تاريخ : سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت: 12:45

پایشگر- یک کارشناس سیاسی عربی تأکید کرد نشست هتل بابل بغداد در پی دخالت های آمریکا برگزار شده بود و دونالد ترامپ به دنبال نخست وزیری در عراق است که وفادار به واشنگتن باشد و علیه منافع ایران عمل کند.

پایگاه خبری تحلیلی

مرجع اخبار فارسی

به گزارش پایشگر به نقل از المعلومه، «حافظ آل بشاره» کارشناس امور سیاسی تأکید کرد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا می خواهد نخست وزیری در عراق روی کار باشد که در راستای سیاست های او قدم برداشته و با ایران دشمنی کند.

وی در واکنش به تلاش های اخیر سفیر آمریکا در عراق و دیدارهایش با چهره های سیاسی این کشور گفت: این تلاش ها به برگزاری نشست هتل بابل و ائتلاف میان جریان نصر، سائرون، حکمت و الوطنیه منجر شده است.

آل بشاره در گفتگو با المعلومه گفت که جریان های سیاسی عراقی اگر فکر می کنند که بهترین نتیجه برای آنها مشارکت در تشکیل دولت و به دست آوردن کرسی های وزارتی است، سخت در اشتباه هستند. وی در ادامه گفت که فرستاده آمریکا در عراق اخیرا فعالیت زیادی داشته تا جریان های کُرد، سنی و شیعه را به حرکت به سوی سائرون و حکمت ملی تشویق کند.

وی در ادامه تأکید کرد که همه کشورها باید به حاکمیت عراق احترام گذاشته و بدون فشار وارد کردن به جریان های سیاسی به آنها اجازه تصمیم گیری بدهند زیرا این مسأله بسیار حساس است و برگزاری نشست هتل بابل نتیجه دخالت خارجی ها در امور داخلی عراق بوده است.

آل بشاره گفت که مشکلات ترامپ با دیگران به ویژه با ایران بر روند سیاسی عراق تأثیر گذاشته است و رئیس جمهوری آمریکا به دنبال روی کار آمدن نخست وزیری در عراق است که وفادار به آمریکا و به دنبال ضرر زدن به منافع ایران باشد.

مهر

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 337 تاريخ : شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:50

 

واریز بسته‌های حمایتی بازنشستگان تأمین اجتماعی از فردا

اخبار اجتماعی پایشگر-سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: در روز دوشنبه طی ۲ تا ۳ ساعت تمامی بازنشستگان مشمول دریافت سبد حمایتی این مبلغ را دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، محمد حسن زدا در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص بسته‌های حمایتی بازنشستگان گفت: تلاش کردیم که بسته حمایتی مستمری بگیران تحقق پیدا کند که در نهایت دیروز تامین اعتبار شد.
وی با بیان این که  دو میلیون و ۶۰۰ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش که حقوق زیر سه میلیون تومان می گیرند بسته حمایتی را دریافت خواهند کرد، افزود: از روز دوشنبه ۱۰ دی ماه واریز بسته‌های حمایتی میان بازنشستگان آغاز می شود.
وی با بیان این که تا پایان سال دو مرحله دیگر نیز سبد حمایتی به بازنشستگان ارائه خواهد شد، اظهار کرد:  توزیع این بسته در مرحله اول، به صورت نقدی خواهد بود و به هر بازنشسته ۲۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.زدا با بیان این که در روز دوشنبه طی ۲ تا ۳ ساعت تمامی بازنشستگان مشمول دریافت سبد حمایتی این مبلغ را دریافت خواهند کرد، افزود: بازنشستگان مشمول بعد از همپوشانی بسته را دریافت می‌کنند و افرادی که از نهادهای دیگر بسته حمایتی گرفته اند اسم شان در فهرست سازمان تامین اجتماعی نخواهد بود.
وی با اشاره به این که اسامی تمامی کارگرانی را که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و حقوقشان زیر سه میلیون تومان است در این طرح داریم ، گفت: زمانی که این اسامی قطعی و از سوی وزارت رفاه به ما اعلام شد اسامی آن ها را برای ارائه سبد حمایتی اعلام خواهیم کرد.
سرپرست سازمان تامین اجتماعی درباره حذف دفترچه های بیمه نیز توضیح داد: دفترچه های بیمه در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی حذف شده و در ۱۴ استان باقی مانده نیز ظرف چند روز آینده این دفترچه‌ها حذف می‌شود. ‌
به گفته وی، جامعه هدف ما با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات درمانی را دریافت کنند.

 

 
عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 373 تاريخ : چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت: 15:05

 

گردهمایی شاعران رسانه‌ در محفل شعر فجر

اخبار فرهنگی هنری پایشگر-شاعران رسانه در دومين محفل از محافل سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، گرد هم جمع می شوند و شعر خوانی می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر،ابراهیم اسماعیلی‌اراضی، دبیر این محفل گفت: در این برنامه شاعران روزنامه‌نگار و خبرنگار رسانه‌های مکتوب و مجازی، شعرخوانی خواهند کرد.

وی افزود: تجلیل از تیمور گورگین (شاعر، ترانه‌سرا، روزنامه‌نگار)، علیرضا طبایی (شاعر و مدير صفحات ادبي)، فریدون صدیقی (استاد پيشكسوت روزنامه‌نگاری) و صدیق تعریف (خواننده و موسیقی‌پژوه) از دیگر برنامه‌های این محفل خواهد بود.

این محفل ساعت ۱۶ سه‌شنبه هجدهم دی‌ماه جاری در تالار رودكي (جنب تالار وحدت) برگزار خواهد شد و جمعی از شاعران از جمله   علیرضا بندری، علیرضا بهرامی، زهیر توکلی، شهاب  دارابیان، ساره دستاران، صادق رحمانی، محمد رمضانی فرخانی، آرش شفاعی، حامد عسکری، مرتضی کاردر، هاشم کرونی، حسن گوهرپور، سیدعبدالجواد موسوی، سلمان نظافت‌یزدی، یاسین نمکچیان، سیدمحمدجواد هاشمی و حامد یعقوبی شعرخوانی می کنند.

حضور علاقه‌مندان فرهنگ، ادبيات و رسانه در این محفل آزاد است.مرجع اخبار رسمی

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 299 تاريخ : يکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت: 15:59

اصلاح شده 
دفترچه حرفه محل‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی - کاربردی منتشر شد+ جدول تصحیح شده دفترچه حرفه محل‌های کاردانی دانشگاه جامع علمی - کاربردی از سوی اداره سنجش منتشر شد . 

پایگاه خبری تحلیلی


به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان سنجش و یادگرفتن مرز و بوم طی اطلاعیه ای از تکثیر تصحیح شده دفترچه حرفه محل‌های کاردانی دانشکده جامع علمی - کاربردی در تارنما این سازمان خبر داد . 

به دنبال اطلاعیه تاریخ ۹۷/۱۰/۲۹، به این وسیله ضمن اعلام کد حرفه محل‌های تازه علاوه بر رشته‌های تحصیلی اعلام گردیده در اطلاعیه تمدید پذیرش دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام یادگرفتن مهارتی مراکز و واحد‌های آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ و همچنین اصلاحات مربوط به بعضا از کد فن محل‌ها و مرکز ها آموزشی درج شده در اطلاعیه فوق‌الذکر، به اطلاع می رساند که متقاضی ها می توانند ضمن مراجعه به جداول رشته محل‌های نو و همینطور اصلاحات مربوط به کد فن محل‌های شرکت های آموزشی نوشته شده در این اطلاعیه، در چهره تمایل و با دقت به مفاد نوشته شده در اطلاعیه تاریخ ۹۷/۱۰/۲۹ و با به یار داشتن مدارک واجب در مقطع مقرر به موسسات، مرکز ها و واحد‌های آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند . 

پوشه اطلاعیه کامل مربوط به اصلاحات و جداول حرفه محل‌های جدید کاردانی دانشکده جامع علمی - کاربردی مرحله دوم تمدید پذیرش - بهمن ماه ۹۷ را از اینجا اخذ فرمایید . 
تحولی 
شگرف در فناوری؛ اولی موتور برقی سبک وزن ساخته شد محققان دانشگاه فنی و حرفه‌ای برنده به پباده سازی اولی موتور برقی سبک وزن در مرزو بوم شدند . 
او‌لین موتور برقی سبک وزن مرز و بوم ایجاد شدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، جوان ها دانشجو غالب به ساخت و طراحی اولی موتور برقی مرز و بوم با اقتدار هشت کیلووات و با سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت شده‌اند . 

کیهان پورابراهیمی دانشجوی دانش گاه فنی حرفه‌ای واحد انزلی و خالق این موتور برقی در گفتمان با خبر نگار حوزه فن‌آوری‌های نوین مجموعه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مجموعه ما در دانشگاه فنی حرفه‌ای پیروز به ایجاد موتور برقی با قدرت هشت کیلووات و سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت شده‌ میباشد . 

این اختراع کننده کشورمان درباره ویژگی‌های موتور برقی که ساخته است، گفت: موتور‌های برقی که توسط شرکت‌های فرنگی ساخته شده‌اند در سراشیبی به خلل میخورند و نمی‌توانند به رخ کامل بالا بروند، البته موتور برقی اهل ایران این مشکل را ندارد . 

او ادامه داد: با بالا بردن آمپر‌ها و یک بار شارژ ۲ .۵ ساعته، این موتور می تواند به راحتی سراشیبی را بپیماید و ۱۲۰ کیلومتر فاصله را طی نماید . 
ایجاد 
موتوربرقی در دانش کده فنی و حرفه‌ای پورابراهیمی با بیان این‌که بدنه این موتور از فایبرگلاس ساخته گردیده است، اظهار کرد: به فعالیت رفتن فایبرگلاس در ساخت بدنه منجر سبک وزن شدن موتور گردیده است . 

این اختراع کننده جوان با ابلاغ اینکه پباده سازی موتور در کالج خدادادی انجام گردیده است، اظهار کرد: پباده سازی و تولید این موتور به طور کامل به وسیله دانشجو یان کالج فنی حرفه‌ای و در باطن مرز و بوم انجام گردیده است؛ سیستم ترمز کابل دیسک، خط ترمز، کنترلگر سیستم ضدحریق باتری، کنترل شارژ، سیم‌پیچ موتور و بخش اعظمی از اجزای دیگر آن به وسیله خودمان ساخته گردیده است . 

وی با اشاره به بخش‌های مختلف موتور که باید از کشور‌های دیگر خریداری شود و در باطن آن هارا ایجاد نمی‌کنیم، گفت: باتری دارای اهمیت این موتور در باطن مرزوبوم وجود ندارد و آغاز شرکت‌های علم بنیان بایستی آن ها را بسازند تا ما از آنها فایده ببریم، و فقط این قسمت از موتور در درون ساخت نشده و در حالتی که این مشکل نیز برطرف شود، می توانیم بگوییم که صفر تا صد ساخت موتور بوسیله خودمان بوده می‌باشد . 

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : پایگاه خبری تحلیلی, نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 289 تاريخ : چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت: 14:16

جشنواره 
خوش خبر خبر‌ها قانونی برای تحول در فضای کسب‌و‌کار در رسانه‌ها خبر‌ها رسمی در زمان تا پایان سال و با انگیزه مسئولیت اجتماعی، قصد دارد با جشنواره‌ای به نام «خوش خبر» خدمات خویش را برای کسب‌وکارها تسهیل کرده تا بتوانند خبر ها موفقیت‌های خویش را در برگزیدگان رسانه‌های مرز و بوم منتشر کنند و الهام‌بخش کسب‌وکارهای دیگر باشند . 

پایگاه خبری تحلیلی
۰۲ 
بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ بازار نظرات فستیوال 
خوش خبر خبرها قانونی برای تحول در فضای کسب‌و‌کار در رسانه‌ها سال 97 سالی خوش‌خبر برای کسب‌وکارهای اهل ایران فقدان . اخبا ر رسمی در زمان تا نقطه نهایی سال و با انگیزه مسئولیت اجتماعی، قصد دارااست با جشنواره‌ای به اسم «خوش خبر» خدمات خود را برای کسب‌وکارها تسهیل کرده تا بتوانند اخبا ر موفقیت‌های خود را در برترین رسانه‌های مملکت منتشر نمایند و الهام‌بخش کسب‌وکارهای دیگر باشند . 

ما 
می‌خواهیم مقداری زاویه مشاهده کرد شما را تغییر‌و تحول بدهیم 
آیا 
به این تفکر کرده‌اید که درصورتی که مردمان شهر خبر خوش پیروزی شما را بشوند، چه انرژی خوشایندی در تمام شهر حاکم خواهد شد؟ روز چندین نفر را بسازد و الهام بخش چند کسب و فعالیت و تجارت تازه باشد؟ 
با توجه به این که سال جاری از نظر اقتصادی سالی توام با فراز و نشیب‌های زیاد برای کسب و امور بود، اخبا ر قانونی جشنواره خوش خبر را برای انعکاس اخبا ر و محتوای الهام‌بخش از کسب‌وکارهای اهل ایران فعال سازی کرده است . 

ماه‌های آخری سال مجال قابل قبولی برای مروری بر دستاوردها و موفقیت‌ها کسب و امور می باشد و فستیوال «خوش خبر»با انگیزه ایجاد بستری مطلوب برای دیده شدن خبرهای خوش شرکت‌ها و شرکتهای تجاری و خدماتی طراحی گردیده می‌باشد . 

بی شک وتردید اطلاع از موفقیت‌‎ها و دستاوردهای هر مجموعه‌ای یک خبر خوش در فضای کسب و کار است و موجب دلگرمی همه فعالان اقتصادی خواهد بود . 

اخبا ر رسمی در راستای فعالیت به مسئولیت اجتماعی خودباوری حمایت رسانه‌های خبری که در واقع حامیان مهم این فستیوال می‌باشند این فرمان را میسر کرده و برای تکثیر فراگیر خبر خوش کنار کسب‌وکارهای اهل ایران خواهدبود . 

اخبا ر رسمی در 9 ماهه ابتدا سال روان بیش از 20 هزار خبر خوش و مثبت از فعالیت کسب و امور منتشر کرده هست و قصد دارد ماه‌های باقی ما‌نده از سال 97 را نیز با اخبا ر عالی و الهام بخش برای جامعه به نقطه پایان پیروزشود . 

بعضی رسانه‌های برتر همکار در این طرح، رسانه‌هایی همچون خبرگزاری فارس، تسنیم، ایلنا و پایگاه‌های خبری همچون عصر ایران، اقتصاد آنلاین و آیآتی ایران میباشند . 

به همین خواسته پکیج‌های خبری عمومی، فناوری و در میان المللی زیادی برای مدتی محدود به چهره مجموعه‌ای از تسهیلات و تخفیف‌ها در نظر گرفته گردیده تا کسب و امور با کمترین هزینه بتوانندخود را به همیاران و مشتریان معرفی نمایند . معرفی‌ای که مسئله ساز تجارت نو در روزهای منتهی به سال جدید خواهد بود و به رونق اقتصادی شرکت‌ها کمک خواهد کرد . 

 

شرکت‌های ایرانی، برای استعمال از این زمان می توانند به تارنما اخبا ر رسمی مراجعه کرده و سپس از ثبت نام خود، اخبا ر کسب‌وکارشان (خبر، مقاله، رپورتاژ آگهی، ویدئو، اینفوگرافیک، مصاحبه و . . . ) را در رسانه‌های برتر حمایت کننده این فستیوال منتشر نمایند . برای این عمل کافی هست با مراجعه به کاغذ این جشنواره در تارنما اخبا ر رسمی، برای استعمال از مزایای آن اقدام نمایند . 

این جشنواره از 29 دی ماه تا انتهای سال برگزار خواهد شد و کسب‌وکارهای اهل ایران می‌توانند به محض ثبت اسم و تعیین بسته‌ی مدنظر خود ازهمکاران و مشاوران اخبا ر رسمی، مشاوره بدون‌پول خبری اخذ نمایند . 

شایان ذکر می باشد که اخبا ر قانونی از روش ویترین‌‌های خبری و ارسال خبر به خبرنگاران رسانه‌ها به لبریز بازدید شدن اخبا ر امداد خواهد کرد . 

علاقه‌مندان برای کسب داده ها عمده می توانند با واحد پشتیبانی و مشورت اخبا ر قانونی از شیوه شماره‌ 22886635 تماس گرفته و یا این که به سایت اخبا ر رسمی به نشانی AkhbarRasmi .com 
مراجعه کنند

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : پایگاه خبری تحلیلی, نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 300 تاريخ : سه شنبه 9 بهمن 1397 ساعت: 15:31

‍ 
چرا مجمع درباره «پالرمو» رأی‌گیری نکرد؟/ آیا تصویب«پالرمو وCFT» رأی دوم سوم می‌خواهد؟! در ماده 19 آیین نامه مجمع آمده است: «جلسات شوراي مجمع به هنگام دعوا در مصوبات موضوع تعارض مجلس و شوراي نگهبان (موضوع قسمت اول اصل يكصدو دوازدهم قانون اساسي) متشكل خواهد بود از همگی اعضاي مذكور در حكم منزلت معظم رهبري اين جلسات با حضور دو سوم کل اعضای مجمع رسميت مي‌يابند و تصميمات با حیث بین، حائز اهمیت و ملزم بودن مصلحت موضوع حیث با اكثريت دو سوم اعضای حاضر دارای اعتبار میباشد .» 
کد 
خبر: ۸۷۳۷۵۱ مورخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲ 28 January 2019 از لوایح چهارگانه ای که زمینه را برای عضویت کشور ایران در FATF مهیا می نماید دو مصوبه مجلس با ایرادت دورازشوخی از سوی شورای نگهبان مواجه شده، البته اصلاحات دوباره مجلس بازهم باعث به تامین لحاظ شورای نگهبان نشد تا این‌که پارلمان نشینان بر مصوبات خویش در این خصوص سماجت کنند و زمینه را برای داوری و انتخاب مصلحت نظام به مجمع تشخیص بفرستند . 

پایگاه خبری تحلیلی

به گزارش «تابناک»، بر شالوده مصوبه مجلس در ارتباط با لوایح «پالرمو و CFT» اکثری از آن‌ها بر این اعتقادند که عضویت جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران در FATF یک ضرورت می باشد و لذا شرط ثبت لوایح چهارگانه زیر آن با دقت به این که برای عضویت در این اداره مالی قضیه نیاز است، با تحفظاتی که نمایندگان در نظر گرفته اند، می تواند سبب ساز به رفع برخی مشکل ها شود . 

ولی وزیر امور خارجه و مدیر جمهور که گویا از وعده های برجامی خاطره خوشی در ذهن شان باقی نمانده و نمی خواهند توشه دیگر چنین موضوعی تکرار شود در جلساتی که در مجلس و مجمع حاضر گردیده اند هیچگونه تضمینی در این خصوص نداده اند و از قرار معین می خواهند تمامی امورات با هماهنگی بی نقص بخش های مهم متعدد نظام انجام شود تا ابعاد این تصمیم را یک تصمیم مشترک و دسته جمعی تلقی کنند . 

هر چند یکی از نمایندگان تهران که عضو هیات رئیسه مجلس نیز است در برگه مجازی اش در توئیتر از موافقت سران قوا، مجلس و دولت و شورای عالی امنیت ملی با این مسئله خبر داده بود و البته شرط حق تحفظ جمهوری اسلامی ایران را یک عدد از دلایل حیاتی این موضوع قلمداد کرده بود، اما همچنان بعضا در مرزو بوم مخالف این مسئله می‌باشند و این اداره مالی را یک سازمان استعماری می خوانند . 

به هر صورت مورد «پالرمو» هم حالا در دستور عمل مجمع تشخیص هست و اعضای مجمع قرار بود در نشست فوق العاده این هفته خود آن را تحلیل و در غایت لحاظ خود را اعلام نماید که به عامل طولانی شدن مباحث و بحث و جدل های اکثری که از سوی اعضای مجمع در این خصوص رخ گرفته است، رأی گیری برای ثبت یا این که عدم ثبت «پالرمو» به نشست آتی مجمع موکول شد . 

روز 
گذشته در حالی که کلیه در توقع رأی مجمع تشخیص برای تعیین تکلیف «پالرمو» میباشند برخی اخبار حکایت از این داشت که در صورتی این زمینه به تصویب خواهد رسید که دو سوم رأی اعضای مجمع برای ثبت پالرمو نیاز است، به همین برهان به چک آيين‌نامه داخلي مجمع تشخيص مصلحت نظام در این خصوص پرداخته ایم تا مشخص و معلوم شود دوم سوم رأی مجمع برای ثبت پالرمو نیاز هست یا خیر؟ 
آيين‌نامه داخلي مجمع تشخيص مصلحت نظام اولين توشه در چهارم اسفند‌ماه سال 1366 در 10 ماده تنظيم شده بود، با توجه به تغييراتي كه در ماموريت و كاركردهاي اين ارگان مشورتي و تصميم‌گيري ايجاد گردیده ، دو بار تغيير كرد . مجمع، آيين‌نامه داخلي خویش را در دوم آبان‌ماه 1368 مسئله بررسي مجدد قرار داد و پس از تغييرات و اضافه‌كردن موادي به آن، ويرايش جديد آيين‌نامه مجمع را به تصويب رساند كه رده معظم رهبري حضرت آيت‌الله‌خامنه‌اي نيز آن را تاييد كردند . 

عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : پایگاه خبری و تحلیلی, نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 323 تاريخ : دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت: 16:54

درگیری‌ها در کشمیر ۱۱ کشته برجای گذاشت

اخبار بین الملل پایشگر– پلیس و ساکنان محلی در کشمیر اعلام کردند، در جریان درگیری های امروز (شنبه) در این منطقه دست کم هفت غیر نظامی و چهار نیروی مسلح شامل سه شبه نظامی و یک سرباز کشته و ده‌ها تن دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پایشگر، نیروهای هند اقدام به محاصره روستایی در منطقه‌ای واقع در جنوب کشمیر کردند که محل اختفای شبه نظامیان بوده و در جریان این اقدام، سربازان عملیات جستجو را آغاز کرده و در درگیری میان آنها و شبه نظامیان، هفت غیرنظامی، سه شبه نظامی و یک سرباز کشته شدند.

درگیری‌ها باعث شد تا اعتراضاتی در حمایت از شبه نظامیان در منطقه رخ دهد و آنها خواستار پایان حکم رانی هندوستان در این منطقه هیمالیا شدند.

معترضان همچنین برای کمک به شبه نظامیان به سمت نیروهای دولتی سنگ پرتاب کردند.

ساکنان محلی نیروهای دولتی هندوستان را به شلیک مستقیم به سمت جمعیت متهم کرده اند.

یکی از ساکنان محلی در این باره گفت، سربازان به گروهی کوچک از غیرنظامیان که دورتر از محل درگیری حضور داشتند، شلیک کردند.

هندوستان و پاکستان هر دو مدعی مالکیت کشمیر هستند.مرجع اخبار رسمی

 

 
عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 310 تاريخ : شنبه 6 بهمن 1397 ساعت: 12:33

پایشگر- مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه لزوماً تحریم‌ها مهم ترین و اصلی ترین عامل موثر در بازار سرمایه نیست، افزود: سال‌های ۹۱ و ۹۲ علی رغم اینکه تحریم‌های زیادی هم وجود داشت، فضای بازار سرمایه مثبت بود.

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری تحلیلی

به گزارش پایشگر به نقل از فارس، علی سعیدی، مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با ریسک‌های سیستماتیک پیش روی بورس کشور، گفت: اکنون در کشور ما عوامل سیاسی داخلی و بین المللی بیش از هر مورد دیگری عامل ایجاد ریسک های سیستماتیک اقتصادی هستند.

عضو سابق هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه رویکردهای سیاسی عرصه داخلی و جهانی بر روی تصمیم سرمایه‌گذاران و مدیران فعال در بازار سرمایه نیز اثرگذار است، گفت: در شرایطی که انتظارات سیاسی دقیق و مشخصی وجود نداشته باشد، ممکن است کار برای سرمایه‌گذاران دشوار شود.

مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به مسایل سیاسی داخلی اشاره کرد و گفت: بحث سوال و جواب های مجلس از دولت، قیمت گذاری ارز و نرخ سود بانکی از مهمترین مسایل داخلی مورد توجه اهالی بازار سرمایه است.

به گفته علی سعیدی از میان سه موضوع مطرح شده، قیمت ارز و تعیین تکلیف سود سپرده بانکی مهمترین عوامل تاثیر گذار در عملکرد بازار سرمایه هستند.

عضو سابق هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه بانک مرکزی باید هرچه سریعتر تکلیف نرخ سود سپرده بانکی را مشخص کند، گفت: در حال حاضر برنامه مشخصی برای تعیین نرخ بهره بانکی ارایه نشده است. کاهش نرخ سود بانکی انتظار متعارف بازار است، اما آنچه در عمل مشاهده می شود، این است که بانک ها حتی با نرخ های بیشتر از قبل سود پرداخت می‌کنند.

سعیدی با اشاره به اینکه ابهام در نرخ ارز نیز از مسائل مورد توجه سرمایه گذاران بازار سرمایه است، افزود: این عوامل روی بورس و سرمایه‌گذاران اثر می‌گذارد و امیدواریم هرچه زودتر شاهد اصلاح نرخ سود بانکی و ثبات در قیمت ارز باشیم.

مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به مسائل سیاسی بین المللی اشاره کرد و گفت: اکنون موضوع بازگشت تحریم ها در آبان ماه به عنوان عامل بین المللی ریسک سیستماتیک پیش روی بازار سرمایه مطرح است و باید به این سوال پاسخ داد که تحریم تا چه اندازه بازار سرمایه را متاثر می‌کند؟ به نظر می رسد تحریم ها نه تنها آثار منفی خیلی زیادی روی بورس ندارد، بلکه می‌تواند با آثار مثبت همراه باشد.

سعیدی با اشاره به اینکه در طول یکی دو سال اخیر با حجم زیاد واردات کالا مواجه بودیم، ادامه داد: آبان ماه با اعمال تحریم تقاضا به قوت خود باقی خواهد بود، اما عرضه کاهش پیدا می کند. در این شرایط تقاضای داخلی وجود دارد و اگر ما بتوانیم تولید و عرضه کارخانه‌ها را به نقطه خوبی برسانیم، سود آوری شرکت‌ها تداوم خواهد داشت.

عضو سابق هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار ادامه داد: وجود تقاضا در بازار و صرفه اقتصادی با توجه به قیمت دلار، تولید کنندگان را متقاعد می‌کند که راه حلی برای محدودیت‌های مالی یا محدودیت های واردات مواد اولیه پیدا کنند و سطح تولید خود را افزایش دهند. هم اکنون و پیش از تحریم ها نیز ما شاهد هستیم که بعضی از شرکت ها راه حل هایی را مطرح کرده اند.

وی ادامه داد: در فضای تحریم شرکت های تولیدی داخلی می توانند گپ بین عرضه و تقاضا را پر کنند. با توجه به بازده تولید، شرکت داخلی حاضر است برای آن هزینه کند. بنابراین اگر یک برنامه ریزی درست در داخل کشور انجام شود و مشخص کنیم در چه کالاهایی کمبود داریم، از آبان ماه و پس از آن به راحتی عبور خواهیم کرد.

سعیدی با بیان اینکه لزوماً تحریم ها مهم ترین و اصلی ترین عامل موثر در بازار سرمایه نیست، افزود: سال های ۹۱ و ۹۲ علی رغم اینکه تحریم های زیادی هم وجود داشت فضای بازار سرمایه مثبت بود. بسیاری از کالاها در داخل تولید و مصرف می شوند و چرا باید از مسائل بین المللی تاثیر بپذیرد؟ درست است که تحریم تا حدودی تاثیر گذار است، ولی این تاثیر ۱۰۰ درصد نیست. ما بزرگ‌نمایی می‌کنیم و ۱۰ درصد تاثیر پذیری از تحریم را ۵۰ و ۶۰ درصد نشان می‌دهیم!

عضو سابق هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار خاطر نشان شد: در شرایط فعلی مهم ترین حمایتی که دولت می تواند از بازار سرمایه انجام دهد، جلوگیری از اعمال رویه ها و مقررات خلاف نظام بازار است. دولت ها از طرفی می‌خواهند بازار را کنترل کنند و قیمت ها را کنترل کنند که به مصرف کننده نهایی فشار نیاید. از طرف دیگر این کنترل به تولید کننده فشار می‌آورد. به عنوان مثال نرخ های حمایتی که توسط وزارت صنایع برای بورس کالا تعیین شده باعث می‌شود، تولید کننده تمایلی برای عرضه کالای خود در این بازار نداشته باشد و به سمت بازار های غیر شفاف حرکت کند.

وی افزود: ایجاد مکانیزم‌های محدود کننده قیمتی به بخش تولید فشار وارد می‌کند و در نتیجه فضای سرمایه‌گذاری ملتهب می‌شود. شاید نیاز نباشد قانون خاصی را به تصویب برسانیم، بلکه باید این نتیجه گیری در مجموعه اقتصاد به وجود بیاید که اجازه دهیم بازار روند طبیعی خود را طی کند.

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری تحلیلی

 
عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب...
ما را در سایت عکس,بازیگران,مد و زیبایی,تعبیر خواب دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : toptooop toptooop بازدید : 278 تاريخ : پنجشنبه 4 بهمن 1397 ساعت: 12:34